مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 21:152023-08-31ورزشي

ووشوکاران قمی صاحب 32 مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند


ووشوکاران قمی در رقابت های ووشو که با حضور نزدیک به 390 ووشوکار از 17 استان برگزار شد در مجموع 32 مدال را به نام قم ثبت کردند.

- ایسنا/قم ووشوکاران قمی در رقابت های ووشو که با حضور نزدیک به 390 ووشوکار از 17 استان برگزار شد در مجموع 32 مدال را به نام قم ثبت کردند.

ووشوکاران عضو تیم هیات قم به مربیگری بتول السادات رفیعی پور و سرپرستی زهرا شهابی در مسابقات کشوری شائولین چوان این رشته که در لرستان برگزار شد، موفق به کسب 18 مدال طلا، 10 مدال نقره و 4 مدال برنز شدند.

ووشوکاران قمی در این رقابت ها که با حضور نزدیک به 390 ووشوکار از 17 استان برگزار شد در مجموع 32 مدال را به نام قم ثبت کردند.

اسامی مدال آوران این مسابقات به شرح زیر است: مدال آوران طلا؛ فاطمه غفوری (سلاح بلند)، بهاره طلوعی (دائو)، طینب کدیور (نن گن و نن چوان)، نیایش جعفری (تایچی شان و تایچی جی ین)، هما ابراهیمی (تایچی چوان)، نیایش قمری (نن دائو وونان چوان)، یلدا ملک محمدی (سلاح کوتاه)، یلدا ملک محمدی (نان چوان)، ملینا محمودآبادی (نن گوئن)، فاطمه زهرا میری (سلاح بلند و نان چوان)، فاطمه حسینی (گوئن شو)، زینب سادات طباطبایی (دائوشو)، همتا رهبان (تایچی جی ین)، مهرانا شجری (تایچی چوان).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشوکاران قمی صاحب 32 مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند

ووشوکاران قمی صاحب 32 مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند