مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-15سياسي

جیمز کلورلی: هنوز به نفع ما نیست که سپاه را تروریستی اعلام کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جیمز کلورلی»، وزیر خارجه انگلیس در جریان گفتگو با هفته نامه صهیونیستی «جوییش کرونیکل» با اشاره به فهرست تروریستی انگلیس باردیگر اعلام کرد که هنوز به نفع لندن نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست .

- وزیر خارجه انگلیس گفته است که هنوز به نفع لندن نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست تروریستی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جیمز کلورلی ، وزیر خارجه انگلیس در جریان گفتگو با هفته نامه صهیونیستی جوییش کرونیکل با اشاره به فهرست تروریستی انگلیس باردیگر اعلام کرد که هنوز به نفع لندن نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.

وزیر خارجه انگلیس همزمان مدعی شد که انگلیس و متحدان اروپایی همواره تحریم سپاه پاسداران و تروریستی خواندن این نهاد نظامی را به عنوان یک گزینه روی میز دارند.

این دیپلمات ارشد انگلیسی که به تازگی از سرزمین های اشغالی و قدس اشغالی بازدید داشته، همچنین ادعا کرد که تا به امروز تحریم های شدیدی علیه سپاه پاسداران اتخاذ شده است و این تحریم ها موثر بوده اند.

جیمز کلورلی تاکید کرد که هر تصمیمی درباره تحریم و تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کل دولت (و نه وزارت خارجه) اتخاذ خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیمز کلورلی: هنوز به نفع ما نیست که سپاه را تروریستی اعلام کنیم

جیمز کلورلی: هنوز به نفع ما نیست که سپاه را تروریستی اعلام کنیم