مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-25سياسي

برای ساخت ایران قوی باید ارتباطات سیاسی ما با دنیا تقویت شود


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه برای ساخت ایران قوی باید از نظر سیاسی در دنیا، ارتباطاتمان تقویت شود، گفت: هیچ کدام از جریان های سیاسی در این راه نباید کم لطفی کنند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه برای ساخت ایران قوی باید از نظر سیاسی در دنیا، ارتباطاتمان تقویت شود، گفت: هیچ کدام از جریان های سیاسی در این راه نباید کم لطفی کنند.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز بیان کرد: طی سال های اخیر مردم ما موفق به حضور در راهپمیایی عظم اربعین شده اند.

او ادامه داد: زیارت امام حسین(ع) در دهه 60 بسیار دشوار بود اما امروز میلیون ها نفر برای زیارت این حرم مطهر پیاده روی می کنند که این نشان از تاثیرگذاری مبارزه ایثارگران و آزادگان و خون شهداست و لذا باید قدردان و شکرگذار باشیم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: توصیه هایی برای زائران در مراسم پیاده روی و گرما مداوم اعلام می شود که باید مدنظر عزیزان قرار گیرد.

آیت الله دژکام به هفته دولت هم اشاره و با تاکید بر اینکه باید یادمان باشد که چرا بزرگداشت هفته دولت برگزار می شود، گفت: تا وقتی که ارزش های در ذهن شهیدان رجایی و باهنر بر دولت و کارگزاران حاکم باشد، در مسیر درست هستیم اما اگر از این مسیر منحرف شویم، ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساخت ایران قوی باید ارتباطات سیاسی ما با دنیا تقویت شود

برای ساخت ایران قوی باید ارتباطات سیاسی ما با دنیا تقویت شود