مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-20سياسي

2000 پروژه خرد و کلان شهری در شیراز در حال اجراست


شهردار  شیراز از اجرای بیش از 2 هزار پروژه خرد و کلان در سطح این کلان شهر خبر داد و گفت: این کلان شهر بر ریل سازندگی قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس شهردار  شیراز از اجرای بیش از 2 هزار پروژه خرد و کلان در سطح این کلان شهر خبر داد و گفت: این کلان شهر بر ریل سازندگی قرار گرفته است.

نشست شورای مدیران شهرداری شیراز که امروز 29 شهریور با هدف بررسی برنامه ها و مسائل مدیریت شهری جهت تسریع در روند خدمات رسانی در ابعاد مختلف و ایجاد رضایت مردمی با حضور شهردار، محمود صفایی عضو شورای اسلامی شهر، آرش فرج زاده قائم مقام شهردار، معاونین و دیگر مدیران ارشد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار شیراز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام، بر لزوم فضاسازی شهری متناسب با این هفته در شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) تأکید و بیان کرد: امروز همه ما مرهون مجاهدت ها، دلاوری ها، تلاش شهدا و ایثارگرانی هستیم که در جبهه های هشت ساله دفاع مقدس جانانه برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کردند.

محمدحسن اسدی همچنین از تلاش شبانه روزی مدیران و عوامل اجرایی در فعالیت های مهمی نظیر لوله گذاری محور دروازه قرآن و تعریض پل سلمان فارسی تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 پروژه خرد و کلان شهری در شیراز در حال اجراست

2000 پروژه خرد و کلان شهری در شیراز در حال اجراست