مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-03سياسي

رفع بوی نامطبوع روخانه ها در حاشیه شهر را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم


رفع بوی نامطبوع روخانه ها در حاشیه شهر را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی امشب در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان همدان با بیان اینکه مسئله بوی نامطبوع رودخانه های شهر همدان که با فاضلاب اختلاط دارد، موجبات ناراحتی و اعتراض همشهریان را به دنبال داشته است اظهار کرد: با توجه به مطالبه نماینده ولی فقیه در استان بازدیدی از این مناطق به عمل آمد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان وظیفه دارد نسبت به جداسازی فاضلاب رودخانه ها اقدام کند، تاکید کرد: راه حل اساسی، همین جداسازی است.

فرماندار همدان گفت: امیدواریم به زودی ابلاغ ماده 56 انجام شود و مبلغ 400 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای این کار اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: شهرداری همدان با همراهی و نظارت شرکت آب منطقه ای نسبت به پوشش رودخانه ها در مسیر باقی مانده اقدام کند، چراکه رنج بیشتر از این مردم، برای ما قابل تحمل نیست.

مخفی با ابراز تاسف از استفاده فاضلاب برای کشت صیفی جات و کشاورزی در برخی از مناطق حاشیه شهر و روستاهای اطراف گفت: این مسئله یک جرم مشهود است وی بیان کرد: مقام قضایی آمادگی کامل برخورد با افراد سودجو و متخلف در این حوزه را دارد و لازم است مجموعه بهداشت و درمان و محیط زیست بدون تعلل به این مسئله ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع بوی نامطبوع روخانه ها در حاشیه شهر را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم

رفع بوی نامطبوع روخانه ها در حاشیه شهر را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم