مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-25سياسي

شناسایی قانون شکنان حجاب و عفاف در فضای مجازی


رصد و شناسایی افراد قانون شکن در حوزه رعایت حجاب و عفاف در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد و با افراد خاطی برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در همایش حیات طیبه که با حضور فعالان امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث کشف حجاب بر اساس دستور فرماندهی فراجا کل کشور، طرح های مربوطه در طرح های ناظر1، 2، 3 و 4 اقدامات خوبی در سراسر کشور انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در استان سمنان هم برخوردهای فراوانی با افرادی که کشف حجاب داشته اند، انجام گرفته است و خودروهایی که سرنشینان کشف حجاب داشتند، توقیف شدند.

موقوفه ای ادامه داد: در بحث اماکن عمومی، مغازه ها و مراکز تجاری که حجاب را رعایت نکردند، سرکشی از سوی اداره اماکن انجام شد و واحدهای برخی از صنوف قانون شکن در این راستا پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: رصد و شناسایی افراد قانون شکن در حوزه رعایت حجاب و عفاف در فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد و با افراد خاطی برخورد و برایشان پرونده قضایی تشکیل شده است.

موقوفه ای ادامه داد: به متخلفان تذکر می دهیم که بدانند در بستر فضای مجازی این طور نیست که هر کس برای خود بتواند عرض اندام کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی قانون شکنان حجاب و عفاف در فضای مجازی

شناسایی قانون شکنان حجاب و عفاف در فضای مجازی