مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-18ورزشي

دعوت از دو کشتی گیر نونهال و مربی زنجانی به اردوی تیم ملی


رییس هیئت کشتی استان زنجان از دعوت فدراسیون کشتی از دو کشتی گیر نونهال و یک مربی زنجانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت کشتی استان زنجان از دعوت فدراسیون کشتی از دو کشتی گیر نونهال و یک مربی زنجانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان خبر داد.

عباس محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به درخشش نوجوانان آزاد کار استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور که هفته گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات علی محمدلو در وزن 35 کیلوگرم و امیرمهدی محمدی در وزن 52 کیلوگرم دو عنوان سوم را کسب کردند.

وی افزود: از سوی فدراسیون کشتی علی محمدلو و امیرمهدی محمدی به عنوان ورزشکار و میثم حیدری از قهرمانان سابق استان در کسوت مربی برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان دعوت شده اند.

رییس هیئت کشتی استان زنجان گفت: مربی و دو ورزشکار زنجانی از 28 شهریور تا 4 مهرماه در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و نفرات برتر به مسابقات آسیایی اعزام می شوند.

محمدی، نونهالان را سرمایه های آینده ورزش استان برشمرد و گفت: با سرمایه گذاری در این رده سنی و حمایت از آنها می توانیم آینده ورزش استان را تضمین کنیم و در کنار آن کودکان به ورزش علاقه مند می شوند که این امر به نوبه خود در کاهش آسیب های اجتماعی حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دو کشتی گیر نونهال و مربی زنجانی به اردوی تیم ملی

دعوت از دو کشتی گیر نونهال و مربی زنجانی به اردوی تیم ملی