مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-28ورزشي

برتری پرگل گیتی پسند در دیداری جنجالی


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر تیم مقاومت البرز را با شکست بدرقه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و مقاومت البرز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر عصر امروز (دوشنبه 6 شهریور ماه) از ساعت 16 در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و با نتیجه 6 بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید.

محمدرضا سنگ سفیدی، باقر محمدی، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی، بهداد شیخ احمدی، علیرضا رفیعی پور، مسعود یوسف، امیرحسین داودی، کیانوش شیرپور، مهدی مهدی خانی، بهمن جعفری و ابوالفضل حسن خانی بازیکنان گیتی پسند در این دیدار بودند.

گیتی پسند که با 4 برد و کسب امتیازات کامل از 4 هفته نخست لیگ پا به میدان این مسابقه گذاشته بود، بازی را هجومی آغاز کرد اما برای گل اول 10 دقیقه صبر کرد، شکسته شدن قفل دروازه مقاومت برای گیتی پسندی ها گل دوم را هم به همراه داشت تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر میزبان خاتمه یابد.

دقایق آعازین نیمه دوم بازی نیز مانند نیمه اول اتفاق خاصی در بر نداشت، اما پس از به ثمر رسیدن گل سوم گیتی پسند در دقیقه 12 این نیمه، بازی به جنجال کشیده شد و پس از اخراج بازیکن گیتی پسند شاهد اعتراضات نیمکت های دو تیم، تماشاگران و توقف های مقطعی بازی توسط داور بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری پرگل گیتی پسند در دیداری جنجالی

برتری پرگل گیتی پسند در دیداری جنجالی