مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-23بين الملل

درخواست کمیته حفاظت از خبرنگاران از طالبان برای آزادی عکاس ایرانی


کمیته حفاظت از خبرنگاران در بیانیه ای خواستار آزادی «فوری و بدون شرط» عکاس ایرانی توسط طالبان و متوقف کردن سرکوب رسانه ها و مطبوعات از سوی این گروه شد.

- کمیته حفاظت از خبرنگاران در بیانیه ای خواستار آزادی فوری و بدون شرط عکاس ایرانی توسط طالبان و متوقف کردن سرکوب رسانه ها و مطبوعات از سوی این گروه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری اردوپوینت نوشت، کمیته حفاظت از روزنامه نگاران، یک نهاد حقوق بشری مستقر در آمریکا در بیانیه ای از مقامات طالبان خواستار آزادی فوری و بدون شرط محمد حسین ولایتی، عکاس خبری ایرانی و متوقف کردن آزار و اذیت اعضای جامعه رسانه ها و مطبوعات شد.

بیه لیه ایی، هماهنگ کننده برنامه های این کمیته در کوالالامپور در بیانیه ای در این باره گفت: بازداشت محمدحسین ولایتی، عکاس خبری ایرانی تازه ترین مورد از ضربه به آزادی مطبوعات و رسانه ها در افغانستان است، چرا که طالبان در هفته های اخیر اقداماتش را برای سرکوب رسانه ها افزایش داده است.

او افزود: مقامات طالبان باید فورا و بی قید و شرط ولایتی را آزاد کنند، توضیح بدهند که چرا در درجه اول او را بازداشت کرده اند و برای همیشه به این بازداشت های خودسرانه پایان دهند.

اردوپوینت در ادامه گزارش داد که ذبیح الله مجاهد، به درخواست کمیته حفاظت از خبرنگاران برای ارائه توضیحاتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمیته حفاظت از خبرنگاران از طالبان برای آزادی عکاس ایرانی

درخواست کمیته حفاظت از خبرنگاران از طالبان برای آزادی عکاس ایرانی