مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-26اقتصادي

پرداخت 1381 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و 381 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که گندم خود را تا مورخ هفتم مرداد ماه سال جاری تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 381 میلیارد تومان به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل (کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تا مورخ سوم مردادماه سال جاری بیش از 413 هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی جاری برداشت کرده اند از طریق 41 مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون 61 هزار و 516 محموله گندم از 24 هزار و 744 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، در راستای برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی مانده مطالبات گندمکاران طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1381 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی

پرداخت 1381 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی