مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-10سياسي

برگزاری جشن عاطفه ها در 300 پایگاه مرکز نیکوکاری آذربایجان غربی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها در 300 پایگاه امداد و مرکز نیکوکاری در حال برگزاری است.

- ارومیه - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها در 300 پایگاه امداد و مرکز نیکوکاری در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا مهرافروز در این زمینه، با بیان اینکه بیست و نهمین دوره جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید از 15 مرداد ماه با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت جامعه اسلامی و گسترش فرهنگ احسان و انفاق در حال برگزاری است، اظهار کرد: جشن عاطفه ها در 300 پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری و به صورت نمادین در هفته سوم شهریور ماه در سطح پایگاه های میادین و معابر شهری، جمعه آخر شهریور ماه در مصلی و میعادگاه های نماز جمعه و طی هفته اول مهر ماه در مدارس برگزار می شود.

وی با اشاره به 26000 دانش آموز و 1218 دانشجوی مورد حمایت امداد در سطح استان، افزود: با کمک خیرین و مردم نیک اندیش ارومیه پک تحصیلی و سایر مایحتاج ایتام، دانش آموزان و دانشجویان با الویت توزیع در مناطق محروم تأمین می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی مجموع کمک های خیرین و مردمی در جشن عاطفه های سال گذشته را 23 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن عاطفه ها در 300 پایگاه مرکز نیکوکاری آذربایجان غربی

برگزاری جشن عاطفه ها در 300 پایگاه مرکز نیکوکاری آذربایجان غربی