مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-08سياسي

حماسه اربعین حسینی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است


حماسه اربعین حسینی موجب اتحاد جهان اسلام می شود و زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه تقوا همچون زرهی آهنی برای انسان است که هیچ گلوله ای در آن اثر نمی کند، گفت: تقوا انسان را در برابر همه انحرافات ظاهری و باطنی صیانت و حفاظت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفته وقف بیان کرد: مسئولیت پذیری نسبت به مشکلات و دغدغه های مردمی نقش آفرینی در مسئولیت های اجتماعی توسط اوقاف بسیار مورد تقدیر است و اوقاف امین مردم و نظام اسلامی است و باید در مسیر مقدسی که طی می کند همواره ثابت قدم و با نشاط حرکت کند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه های خدمت رسان به نیازمندان باید در راستای تکریم و صیانت از کرامت افراد توجه ویژه داشته باشند، گفت: صیانت از شخصیت یتیمان منجر به پرورش شخصیت های بزرگی در ایران و اسلام خواهد شد و اوقاف باید در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه اراک افزود: ظرفیت های وسیع و گسترده اوقاف باید در راستای حل مشکلات و خدمت به مردم پای کار بیاید چراکه اوقاف همچون شیر باعظمت است که اگر به درستی مدیریت شود قطعاً برای جامعه برکات فراوانی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه اربعین حسینی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است

حماسه اربعین حسینی زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی است