مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-05سياسي

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در 17 نقطه مرکزی


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت:همایش پیاده روی با عنوان «حرم تا حرم» ویژه جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

- اراک- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت:همایش پیاده روی با عنوان حرم تا حرم ویژه جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالله واحدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:: همایش پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان اراک از میدان فراهان تا آستان مبارک امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان، و از روستاهای ضامنجان و عقیل آباد به مقصد آستان مبارک امامزادگان ابوالقاسم و علی (ع) روستای گوار برگزار می شود.

این آیین معنوی صبح روز چهارشنبه همزمان با اربعین حسینی، با حضور عموم مردم ولایتمدار دیار آفتاب به ویژه هیئات مذهبی، مداحان، روحانیون، مراکز و مؤسسات قرآنی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان تفرش با حضور جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی به سمت امامزاده محمد (ع) و از روستای فرسمانه به سمت امامزاده حلیمه خاتون (س)،در شهرستان خمین از آستان امامزاده ابوطالب به سمت امامزاده ریحان (ع) و در شهرستان محلات از گلزار شهدا به سمت امامزاده موسی (ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در 17 نقطه مرکزی

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در 17 نقطه مرکزی