مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-19سياسي

ایجاد اختلاف بین جوامع اسلامی توطئه استکبار است


نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ایجاد اختلاف بین مسلمانان و جوامع اسلامی را استکبار جهانی بوجود آورده است.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ایجاد اختلاف بین مسلمانان و جوامع اسلامی را استکبار جهانی بوجود آورده است.

آیت الله علما در نشست برنامه ریزی هفته وحدت، از وحدت به عنوان رمز پیروزی کشورهای های اسلامی در مقابل استکبار جهانی یاد کرد.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در تعالی جوامع اسلامی اظهار کرد: از گذشته ارتباط عمیقی بین علمای اهل سنت و شیعه وجود داشته و باید تلاش کنیم این ارتباط هر روز پرنگ تر شود.

آیت الله علما با بیان اینکه شیعه و سنی اشتراکات بسیاری دارند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان بوده و از این طریق می خواهند دستاویزی برای بر هم ریختن نظم و امنیت جوامع اسلامی درست کنند.

وی افزود: در این شرایط باید هوشیار باشیم و با حفظ بصیرت و آگاهی اجازه ندهیم دشمنان در صفوف مستحکم و وحدت جامعه اسلامی رخنه ای ایجاد کنند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به فتنه گری دشمنان برای ایجاد اغتشاشات در کشور گفت: جا دارد از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی تقدیر کنیم، زیرا با هوشیاری آنها و آگاهی مردم نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اختلاف بین جوامع اسلامی توطئه استکبار است

ایجاد اختلاف بین جوامع اسلامی توطئه استکبار است