مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-24اجتماعي

زیرساخت ها پاسخگوی نیاز زائران اربعین نیست


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به سختی پذیرایی زائران در اربعین گفت: برای اعزام 80 هزار نفر به حج تمام کشور بسیج می شوند اما در ایام اربعین بیش از 3 میلیون زائر به کربلا سفر می کنند و توانمندی های لازم در این خصوص به لحاظ زیرساختی وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به سختی پذیرایی زائران در اربعین گفت: برای اعزام 80 هزار نفر به حج تمام کشور بسیج می شوند اما در ایام اربعین بیش از 3 میلیون زائر به کربلا سفر می کنند و توانمندی های لازم در این خصوص به لحاظ زیرساختی وجود ندارد.

غلامرضا احمدی امروز 2 شهریورماه، در نشست خبری که در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکیل شد، اظهار کرد: بر اساس یک نظرسنجی 73 درصد پاسخگویان نمی دانستند که ستاد بازسازی عتبات عالیات چه اقداماتی انجام می دهد.

باید گفت که این ستاد در واقع کار اطلاع رسانی، جلب آرا و تاثیرگذاری در بذل و بخشش جهت بازسازی عتبات عالیات در عراق را بر عهده دارد.

وی افزود: از حدود 20 سال گذشته با تدبیر شهید سلیمانی توصیه به توسعه زیرساخت و آماده سازی فضا برای پذیرایی از زائران عتبه عراق صورت گرفته است.

اگر تدابیر شهید سلیمانی در توسعه 220 هزار متر مربع ساختمان در جوار حرم حضرت امیرالمومنین(ع) نبود امروز شاید شاهد حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها پاسخگوی نیاز زائران اربعین نیست

زیرساخت ها پاسخگوی نیاز زائران اربعین نیست