مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-30اجتماعي

خدمت رسانی روزانه به 15 هزار زائر اربعین حسینی در بندر چابهار


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه 15 هزار زائر اربعین حسینی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بندر چابهار خدمت رسانی می شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه 15 هزار زائر اربعین حسینی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بندر چابهار خدمت رسانی می شوند.

قاسم عسکری نسب امروز چهارشنبه 8 شهریور در بازدید از اسکان زاییرین اریعین چابهار افزود: کارگروه جهادی اداره کل بنادر و دریانوردی برای خدمات رسانی عمومی به زایرین اربعین تشکیل و موکب جامعه دریایی و بندری اداره کل و ارائه خدمات متناسب از یک هفته قبل در محل ترمینال مسافربری چابهار برپا شده است.

عسکری نسب با تشریح خدمات به زائران اربعین حسینی کشور پاکستان در بندر چابهار، افزود: تخصیص سرویس ایاب وذهاب زائران وموکب داران، پذیرایی روزانه 15هزار نفر با شربت، آب و چای، تهیه صبحانه با مشارکت خانواده بنادر و پذیرایی روزانه صبحانه برای 2 هزار زائر، تهیه و توزیع روزانه 100 قالب یخ و 30 هزار لیتر آب شرب به زائران در حال انجام است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب از جاماندگان زائرین، ارایه خدمات مشاوره در محل موکب، برقراری تلفن اضطراری برای زائران در راه مانده و نیازمند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی روزانه به 15 هزار زائر اربعین حسینی در بندر چابهار

خدمت رسانی روزانه به 15 هزار زائر اربعین حسینی در بندر چابهار