مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-12حوادث

از نجات غریق همدانی تا پیدا کردن کودک اصفهانی گم شده در آب


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه گردشگران هنگام حضور در ساحل و دریا رعایت موارد ایمنی را داشته باشند، گفت: امروز با تلاش امدادگران نجات جان غریق، - ایسنا/گیلان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه گردشگران هنگام حضور در ساحل و دریا رعایت موارد ایمنی را داشته باشند، گفت: امروز با تلاش امدادگران نجات جان غریق، با امدادرسانی به مصدومین واژگونی چهارچرخ تفریحی همچنین پیدا شدن کودک 11 ساله به خیر گذشت.

کامبیز راحمی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز سه شنبه، 21 شهریور ماه روز پرحادثه در سواحل شهرستان بندر انزلی بود که با حضور نیروی امدادی هلال احمر به خیر گذشت ولی با توجه به تعطیلات پیش رو و حضور گسترده مسافران در سواحل تقاضا داریم گردشگران رعایت موارد ایمنی را هنگام حضور در حاشیه سواحل داشته باشند تا شاهد اتفاقات تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

وی با اشاره به حادثه غریق نجات یافته افزود: این اتفاق ساعت 13 امروز در محور ساحل پاسداران بندر انزلی رخ داد که طی آن بانوی 36 ساله مسافر اهل همدان طی عملیات یک ساعته نجات داده و احیا شد.

راحمی پور تصریح کرد: در همین ساعت و در ساحل مشرف به مجتمع ذوب آهن واژگونی چهارچرخ تفریحی با 3 نفر حادثه دیده رخ داد که بیش از یک ساعت و نیم برای اقدامات اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نجات غریق همدانی تا پیدا کردن کودک اصفهانی گم شده در آب

از نجات غریق همدانی تا پیدا کردن کودک اصفهانی گم شده در آب