مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-20اجتماعي

195 هزار دانش آموز خراسان جنوبی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ابتدای مهر، 195 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 400 مدرسه خراسان جنوبی در تمام مقاطع سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ابتدای مهر، 195 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 400 مدرسه خراسان جنوبی در تمام مقاطع سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

سید علیرضا موسوی نژاد، امروز چهارشنبه 29 شهریور در مراسم جشن شکوفه ها و جوانه ها و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بیش از 35 هزار دانش آموز پایه اول و هفتم خراسان جنوبی از امروز راهی مدرسه شدند که از این تعداد 20 هزار و 100 دانش آموز پایه اول دبستان در یک هزار و 200 باب مدرسه مشغول به تحصیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال پنج هزار و 300 معلم که به صورت جذبی انتخاب شدند، شکوفه ها (دانش آموزان پایه اول ابتدایی) را آموزش خواهند داد، تصریح کرد: بیش از 15 هزار دانش آموز پایه هفتم در استان ورود خود را به مقطع متوسطه جشن گرفتند.

موسوی نژاد بیان کرد: در سال تحصیلی جدید تعداد دانش آموزان کلاس اولی، نسبت به سال قبل، 3 درصد کاهش دارد و تعداد دانش آموزان پایه هفتم 3 درصد افزایش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

195 هزار دانش آموز خراسان جنوبی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند

195 هزار دانش آموز خراسان جنوبی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند