مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-14سياسي

آماده باش کامل نیروهای حفاظتی در آخرین تعطیلات تابستان


فرماندهی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر گفت : در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی، نیروهای یگان حفاظت اداره کل و شهرستان های غرب استان در آخرین تعطیلات تابستان بطور کامل در آماده باش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر؛ محسن مرادی صادق در جمع خبرنگاران اظهار کرد؛ با هماهنگی های انجام شده مقرر شد که گشت های یگان حفاظت بطور شبانه روزی از عرصه های منابع طبیعی سرکشی داشته باشند.

     وی ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام بیان داشت: نیروهای منابع طبیعی هم در سطح اداره کل و شهرستان ها بصورت کامل در آماده باش هستند و تیم های گشت و مراقبت بطور منظم و مستمر اراضی ملی رو رصد می کنند.

   مرادی صادق در ادامه گفت: هماهنگی های لازم در خصوص همکاری دستگاه های قضایی  و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفین در ایام تعطیلات انجام گرفته شد.

فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی غرب استان مازندران_ نوشهر خاطر نشان کرد: به غیر از تمهیدات در نظرگرفته شده در راستای حفاظت، از  همه  شهروندان، روستاییان عزیز استدعا داریم به محض اطلاع از هر گونه تخریب یا تجاوز به عرصه های ملی با شماره 1504و 139 یگان حفاظت تماس حاصل نموده تا نیرو های یگان دراسرع وقت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل نیروهای حفاظتی در آخرین تعطیلات تابستان

آماده باش کامل نیروهای حفاظتی در آخرین تعطیلات تابستان