مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-09اجتماعي

هواشناسی مازندران : این هفته مسافرت به شمال ایران را کنسل کنید


براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی وضعیت جو استان مازندران از روز شنبه 18 تا جمعه 24 با نوسانات ابری پیش بینی می شود.

- براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی وضعیت جو استان مازندران از روز شنبه 18 تا جمعه 24 با نوسانات ابری پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: آب گرفتگی وجاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها حاصل عبور جریانات خنک و مرطوب شمالی است.

  سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار جوی سطح زرد هواشناسی اظهار داشت: رگبار باران طی دو روز آینده بیشتر نقاط استان را در بر خواهد گرفت.

  وی افزود: با شکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو از بعدازظهر یکشنبه 19 شهریور تا بعدازظهر دوشنبه 20 شهریور 1402 بارش باران و در برخی از ساعات روز بارش به صورت رگبار باران را خواهیم داشت.

  رضوی با بیان اینکه وزش باد شدید، رعد و برق و کاهش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه سلسیوس پیش بینی می شود خاطرنشان کرد: در ارتفاعات وضعیت هوا مه آلود پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: آب گرفتگی و جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و احتمال خسارت به سازه‏ های کم مقاوم پیش بینی شده و از مسافران درخواست می شود در محورهای کوهستانی استان با احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی مازندران : این هفته مسافرت به شمال ایران را کنسل کنید

هواشناسی مازندران : این هفته مسافرت به شمال ایران را کنسل کنید