مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:252023-09-17بين الملل

حملات پهپادی اوکراین به مسکو و کریمه خنثی شدند


وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که دو هواپیمای بدون سرنشین در ساعات اولیه امروز (یکشنبه) در مسیر مسکو منهدم شدند، در حالی که حداقل چند پهپاد دیگر تلاش کردند اهداف مختلفی را در شبه جزیره کریمه هدف قرار دهند.

- وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که دو هواپیمای بدون سرنشین در ساعات اولیه امروز (یکشنبه) در مسیر مسکو منهدم شدند، در حالی که حداقل چند پهپاد دیگر تلاش کردند اهداف مختلفی را در شبه جزیره کریمه هدف قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، سرگیی سوبیانین، شهردار مسکو بامداد امروز در تلگرام خود تایید کرد که پدافند هوایی روسیه، حمله پهپادی به مسکو را بر فراز منطقه ایسترا در غرب این شهر دفع کرده و افزود که خدمات اورژانس در حال پاسخگویی به این حادثه هستند.

ارتش روسیه اعلام کرد که که یک پهپاد حدود ساعت 1:45 بامداد به وقت مسکو در ایسترا شناسایی و منهدم شد، در حالی که چند ساعت بعد یک پهپاد دیگر بر فراز منطقه دوموددوو رهگیری شد.

مقامات گفتند که براساس اطلاعات اولیه، تلفات یا جراحتی بر اثر این حادثه وجود ندارد.

مانند هشدارهای قبلی حمله هوایی، سه فرودگاه اصلی مسکو - دوموددوو، شرمتیوو و ونوکوو - برای احتیاط برای مدت کوتاهی بسته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات پهپادی اوکراین به مسکو و کریمه خنثی شدند

حملات پهپادی اوکراین به مسکو و کریمه خنثی شدند