مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 20:202023-09-21سياسي

تاکید وزیر راه بر عزم دولت برای بستن پرونده راه های خاکی روستایی


مهرداد بذرپاش با اشاره به اینکه توسعه راه های روستایی و آسفالت از برنامه های دولت سیزدهم است، گفت: عزم دولت برای بستن پرونده راه های خاکی روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهرداد بذرپاش امروز در بیستمین یادواره 220 شهید بخش چهاردانگه ساری، با تاکید بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: ازجمله اولویت های منطقه چهاردانگه بحث هم راه اصلی مسیر مواصلاتی سمنان و هم راه های روستایی است که 100 کیلومتر از آسفالت روستایی باقی مانده و باید انجام آسفالت نه تنها در این منطقه بلکه در تمامی راه های کشور در اولویت قرار گیرد؛ زمانی سخن از زندگی با کیفیت در روستاها می شود باید زیرساخت های لازم در این زمینه فراهم شود.

  وی با اشاره به اینکه توسعه راه های روستایی و آسفالت از برنامه های دولت سیزدهم است، افزود: عزم دولت برای بستن پرونده راه های خاکی روستایی است و اجرای آسفالت راه های روستایی در اولویت قرار گیرد.

  وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه واگذاری زمین برای ساخت مسکن ضرورت دارد، اضافه کرد: همچنین مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت از هفته آینده انجام می شود.

  بذرپاش بیان کرد: موضوع دیگر واگذاری 300هزار قطعه زمین روستایی برای ساخت خانه است که تا پایان امسال صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر راه بر عزم دولت برای بستن پرونده راه های خاکی روستایی

تاکید وزیر راه بر عزم دولت برای بستن پرونده راه های خاکی روستایی