مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-19سياسي

پذیرش 40 اثر در دبیرخانه همایش سالک الی الله


دبیر کمیته علمی همایش «سالک الی الله»، گفت: تقریبا از آبان سال گذشته 70 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 40 مقاله در دبیرخانه واجد ویژگی های علمی تشخیص داده شد.

- ایسنا/قم دبیر کمیته علمی همایش سالک الی الله ، گفت: تقریبا از آبان سال گذشته 70 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 40 مقاله در دبیرخانه واجد ویژگی های علمی تشخیص داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین آذربایجانی در نشست خبری همایش سالک الی الله ؛ با موضوع تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی آیت الله ناصری که امروز 28 شهریورماه با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، رویکرد علمی و پژوهشی همایش را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: وجود عالمان ربانی در جامعه در حقیقت مهم ترین پشتیبانی دینی مردم است و می تواند آموزه های دینی را در جامعه محقق کند؛ به همین جهت پس از ارتحال آیت الله ناصری تصمیم بر این شد که همایشی با هدف معرفی، تبیین و در حقیقت ارائه سیره و اندیشه ایشان در ابعاد سه گانه اخلاقی، تربیتی و مهدوی به جامعه برگزار شود.

دبیر کمیته علمی همایش سالک الی الله ، ادامه داد: امروز به دلایل مختلف ارتباط جامعه با علما کاهش پیدا کرده است لذا معرفی الگوهایی مانند آیت الله ناصری می تواند این خلاء را برطرف کند و زمینه ساز الگو سازی های آینده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 40 اثر در دبیرخانه همایش سالک الی الله

پذیرش 40 اثر در دبیرخانه همایش سالک الی الله