مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:152023-08-26اقتصادي

نیاز بیش از 200 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در شیروان


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از نیاز بیش از 200 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن و قانونی جوانی جمعیت در شیروان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از نیاز بیش از 200 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن و قانونی جوانی جمعیت در شیروان خبر داد.

سیدعلی میرکریمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در شهر شیروان بیش از 200 هکتار زمین در بحث قانون جوانی جمعیت و همچنین طرح نهضت ملی مسکن نیاز وجود دارد که با تشکیل قرارگاه جهادی رفع مشکل تامین اراضی نهضت ملی مسکن شیروان و پیگیری های خوبی که صورت گرفت حدود 200 هکتار زمین در شیروان شناسایی شد و کار توافق و الحاق به صورت موازی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از 300 نفر در طرح قانون جوانی جمعیت در شیروان ثبت نام کردند که تامین زمین این تعداد نیز در حال انجام است و با توافق و الحاق همین 200 هکتار تامین زمین این قانون نیز انجام خواهد شد و به محض توافق هرکدام از این زمین های پیشنهادی، تحویل زمین انجام خواهد شد.

میرکریمی به پیشرفت خوب کوی وحدت شیروان اشاره کرد و افزود: در کوی وحدت شیروان هر روز شاهد تغییرات در پیشرفت فیزیکی طرح های در حال اجرا هستیم و با اجرای کامل آماده سازی این شهرک طرح فضای سبز نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز بیش از 200 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در شیروان

نیاز بیش از 200 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در شیروان