مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-29سياسي

تحریم و انزوای ایران بی ثمر بوده است


تحریم و انزوای جمهوری اسلامی ایران بی نتیجه بوده و قدرت نمایی کشورمان را در معاهدات منطقه ای و بین المللی شاهدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد حسینی ظهر سه شنبه در آیین افتتاح طرح ها و پروژه های هفته دولت در اردبیل اظهار کرد: دولت مردمی با شور و علاقه و امید فراوان در سنگر خدمت رسانی به مردم حاضر است و ما شرایط روبه بهبودی را در کشور نسبت به سال های گذشته شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: عده ای بر این دولت خرده می گرفتند که به رغم خالی بودن خزانه و ناترازی اقتصاد دلیل سفرهای استانی رییس جمهور چیست که امروز باید به آنها گفت؛ این سفرها نشاط و امید مردم را برای پشتیبانی از نظام ارتقا داده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: امروز نه تنها در عرصه بین المللی و دیپلماسی خارجی بلکه در نظام اقتصادی کشور تحرک جدی را شاهدیم که رشد سرمایه گذاری، بهره وری، تولید و صادرات مصداق روشنی از این تحول است.

حسینی بیان کرد: آثار تورم، نقدینگی و بیکاری در این کشور روبه کاهش است و خبری از حاکمیت دوگانه و یا برتری میدان به دیپلماسی و یا بالعکس را شاهد نیستیم.

وی انسجام قوا را برای توانمند نشان دادن ایران اسلامی یک مزیت عنوان کرد و گفت: کارهای اساسی، پیشران و تحول آفرینی در کشور در حال انجام است که نمونه آن افتتاح فاز 11 پارس جنوبی بود که در اوج تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم و انزوای ایران بی ثمر بوده است

تحریم و انزوای ایران بی ثمر بوده است