مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25سياسي

مسئولین با تدبیرمناسب در رفع مشکلات زمینهای فرهنگیان تسریع کنند


مسئولین با تدبیرمناسب در رفع مشکلات زمینهای فرهنگیان تسریع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی (ع) قرار داریم اظهار داشت: بسیاری از عزیزان عازم این سفر بزرگ شده اند و خوشا به سعادت همه کسانی که توفیق بهره مندی از این فیض بزرگ را دارند.

وی با اشاره به اینکه موکب های متعدد از دشت ورامین توفیق خادمی اربعین را دارند گفت: از این عزیزان تقدیر می کنیم و افرادی هم که توفیق تشرف به عتبات را ندارند در مراسم جاماندگان اربعین شرکت کنند تا در این روز عظمت شیعه جلوه گری کند.

محمودی با گرامیداشت یاد شهدای شهریور ماه افزود: به روح شهیدان اندرزگو، لاجوردی، عراقی و باهنر درود می فرستیم و به دولتمردان نظام اسلامی خداقوت عرض می کنیم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال 91 بیان داشت: ایشان فرمودند ما می توانیم به قله برسیم و هنوز در دامنه حرکت می کنیم و به قله نرسیده ایم.

خطیب نماز جمعه ورامین با بیان اینکه ما به قله نزدیک شده ایم عنوان داشت: امروز ما رتبه اول منطقه و جز 10 کشور برتر پژوهشگر دنیا در زمینه سلول های بنیادی هستیم، ما جز 10 کشور برتر دنیا با بزرگترین ناوگان زیردری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین با تدبیرمناسب در رفع مشکلات زمینهای فرهنگیان تسریع کنند

مسئولین با تدبیرمناسب در رفع مشکلات زمینهای فرهنگیان تسریع کنند