مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-17سياسي

سخنرانی ترامپ در واشنگتن: به خاطر شما متهم می شوم!


رییس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی در واشنگتن، اتهاماتی که علیه وی مطرح است را نشان افتخار بزرگ خواند و خطاب به جمعیت افزود: زیرا به خاطر شما متهم می شوم.

-   رییس جمهور سابق آمریکا نهم سپتامبر هم در تجمعی در داکوتای جنوبی که اولین تجمع بعد از چهارمین کیفرخواست مطرح شده علیه وی بود، گفت: به خاطر شما متهم می شوم .

  اخیراً همچنین تلاش سناتورهای دموکرات برای متوسل شدن به متمم چهاردهم قانون اساسی آمریکا جهت رد صلاحیت دونالد ترامپ برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، با واکنش تند او همراه شد.

ترامپ بامداد سه شنبه 14 شهریور گفت: این فقط ترفند دیگری برای دخالت در انتخابات است که توسط کمونیست های چپ رادیکال، مارکسیست ها و فاشیست ها برای سرقت مجدد انتخابات استفاده می شود .

ترامپ از آغاز فعالیت سیاسی و در طول دوره ریاست جمهوری جنجالی خود که شامل دو استیضاح بود، تحقیقات گوناگون درباره رفتارش را حمله به حامیانش و جنبش آن ها خوانده است.

  به تحلیل روزنامه آمریکایی یواس اِی تودی ، ترامپ با وجود اتهامات در چهار پرونده جنایی، میلیون ها جمهوری خواه را متقاعد کرده که دادستان ها فقط سیاست بازی می کنند.

او از زمان اعلام اولین اتهامات جنایی علیه اش در بهار، برتری خود بر سایر نامزدهای جمهوری خواه را در نظرسنجی ها افزایش داده و کارزار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی ترامپ در واشنگتن: به خاطر شما متهم می شوم!

سخنرانی ترامپ در واشنگتن: به خاطر شما متهم می شوم!