مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-25اجتماعي

انجام تشریفات گمرکی بیش از هزار کامیون موکب داران در مهران


به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران پیاده روی اربعین، تشریفات گمرکی بیش از هزار کامیون حامل تجهیزات مواکب از گمرک مرزی مهران انجام شده است.

- روح الله غلامی مدیرکل گمرکات استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تا ساعت 23 دوم شهریور ماه سال جاری کار تشریفات گمرکی تعداد 1733 کامیون حامل تجهیزات مواکب در گمرک مهران انجام شده است.

وی افزود: با انجام دادن تشریفات گمرکی خروج موقت تعداد 542 اتوبوس شرکت واحد، آمبولانس و خودروی خدمات رسان انجام و جهت ارائه خدمات به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) از مرز مهران خارج شدند.

مدیرکل گمرکات استان ادامه داد: در بازه زمانی 24 مرداد تا 2 شهریورماه سالجاری مجموعا 2275 وسیله نقلیه پس از انجام تشریفات گمرکی خروج موقت از مرز مهران عبور کرده اند.

وی یادآور شد: کارکنان خدوم در گمرک مهران به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به زوار و کامیون های حامل  تجهیزات مواکب می باشند.

غلامی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعدد با طرف های عراقی در مرز مهران هیچ گونه خللی در خروج مواکب ایجاد نگردیده و تردد همچنان روان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیش بینی می شود بیش از 3 میلیون نفر از مرز مهران جهت اربعین حسینی عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تشریفات گمرکی بیش از هزار کامیون موکب داران در مهران

انجام تشریفات گمرکی بیش از هزار کامیون موکب داران در مهران