مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-20ورزشي

مدرسه و مانژ سوارکاری در اصفهان ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود حیدری مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان اظهار داشت: در راستای مهندسی خواسته که از کلیدواژه های راهبردی این دوره از سازمان است، نخستین نشست در این خصوص با هیأت سوارکاری استان اصفهان برگزار و درباره نظرات کارشناسان ورزش سوارکاری و جایگاه این ورزش در استان گفت وگو شد.

وی با بیان اینکه موقعیتی برای آموزش حرفه ای ورزش سوارکاری در اصفهان وجود ندارد، افزود: به نظر می رسد با همکاری این هیأت می توان اقدامات مفیدی در راستای تقویت این ورزش از جمله ایجاد مدرسه سوارکاری، آموزش و ارتقای سطح کمی و کیفی آن در قالب مسابقات سوارکاری اصفهان در سطح ملی و بین المللی انجام داد.

حیدری مکان یابی و ایجاد زمین مناسب به لحاظ موقعیت جغرافیایی و استانداردهای بین المللی را از ضروریات توسعه این ورزش در اصفهان دانست و گفت: در صورت تأمین چنین زمینی می توان آکادمی سوارکاری این کلان شهر را تأسیس کرد و طیف وسیعی از علاقه مندان در سطوح مختلف سنی را به شکل حرفه ای آموزش داد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان بیان کرد: امیدواریم با ایجاد این ظرفیت و تعیین اهداف و برنامه ریزی های دقیق، ضمن توسعه ورزش اسب سوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه و مانژ سوارکاری در اصفهان ساخته می شود

مدرسه و مانژ سوارکاری در اصفهان ساخته می شود