مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-11اجتماعي

تسهیل ورود و خروج زائران با نصب 20 سازه در 12 ورودی حرم مطهر رضوی


همزمان با دهه آخر ماه صفر و به منظور تسهیل تردد زائران امام رضا(ع) 20 دروازه «گام به جلو» در 12 محور ورودی حرم مطهر رضوی نصب شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با دهه آخر ماه صفر و به منظور تسهیل تردد زائران امام رضا(ع) 20 دروازه گام به جلو در 12 محور ورودی حرم مطهر رضوی نصب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآستان نیوز، سرپرست معاونت نگهداری و بهره برداری سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی در رابطه با اجرای طرح دروازه های هدایت گام به جلو گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور زائران و نظم بخشی و کنترل جمعیت زائران در مبادی ورودی و در عین حال حفظ زیبایی و صیانت از هنر معماری اسلامی حرم، 20 دروازه جدید در 12 محور ورودی حرم مطهر امام رضا(ع) طراحی و اجرا شد.

بهروز برقی با اشاره به اینکه پیش از این در محورهای ورودی سازه های فولادی نامناسب و نازیبا قرار داشت، تصریح کرد: برای زیباسازی و اجرای دروازه های جدید در سال 1400 و در گام نخست و با همکاری مشاوران آستان قدس رضوی و گروهی از صنعتگران، طرح و ایده های متعددی ارائه شد که در نهایت طرح فعلی به عنوان طرح نهایی انتخاب و عملیات ساخت و نصب این دروازه ها متناسب با الگو معماری اصیل و اسلامی حرم مطهر آغاز شد تا یکی از ماموریت های سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل ورود و خروج زائران با نصب 20 سازه در 12 ورودی حرم مطهر رضوی

تسهیل ورود و خروج زائران با نصب 20 سازه در 12 ورودی حرم مطهر رضوی