مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-28اقتصادي

ایمن سازی ورودی زارچ 30 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


فرماندار زارچ ارتقاء بخش زارچ به شهرستان را مهمترین اقدام دولت سیزدهم در این شهرستان دانست و گفت: برای ساخت زیرگذر ورودی شهرستان زارچ اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مرتضی زیباییان عصر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت هفته دولت برگزار شد، ارتقاء بخش زارچ به شهرستان مهمترین اقدام دولت سیزدهم در این شهرستان است، اظهار کرد: این شهرستان در حال حاضر 35 هزار نفر جمعیت دارد و در 12 بهمن ماه 1401 این مهم از سوی هیأت دولت ابلاغ و اعلام شد.

وی ساخت ناحیه صنعتی زارچ را از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته است، افزود: بنا داریم تا پایان سال و یا اوایل سال 1403 فرآیند واگذاری قطعات صنعتی را به متقاضیان اجرایی کنیم.

فرماندار زارچ تکمیل طرح های نیمه تمام خیری به ویژه در حوزه آموزش و پرورش با اعتباری بالغ 30 میلیارد تومان را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این شهرستان دانست و گفت: توسعه مجتمع سوارکاری زارچ در زمینی به مساحت 30 هکتار که سال گذشته کلنگ آن به زمین خرده است از دیگر برنامه های در دستور کار است.

زیباییان با بیان این که برای دسترسی آسان مردم زارچ نیز، بحث ساخت زیرگذر در ورودی شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این مهم طرحی مشارکتی است بین دهیاری، شهرداری و اداره کل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی ورودی زارچ 30 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایمن سازی ورودی زارچ 30 میلیارد تومان اعتبار می خواهد