مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-23سياسي

ضعف در اعتقادات دینی، ریشه بروز ناهنجاری های اجتماعی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: از مهم ترین دلایل بروز ناهنجاری های اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب ضعف در بنیان اعتقادی و داشته های دینی است.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: از مهم ترین دلایل بروز ناهنجاری های اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب ضعف در بنیان اعتقادی و داشته های دینی است.

علی اکبر عزیزی امروز چهارشنبه اول شهریور ماه در جلسه تبیین و تشریح وظایف دستگاه ها در زمینه عفاف و حجاب که با محوریت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، گفت: در استان یزد فعالیت های متنوع و خوبی در راستای اقناع افکار عمومی و فرهنگ سازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه های دغدغه مند در زمینه حجاب و عفاف در یک سال گذشته به صورت جدی پای کار آمده اند، گفت: حدود 700 نفر از دغدغه مندان در مجموعه های مختلف از جمله؛ بسیج، فراجا و حوزه علمیه خواهران آموزش دیده اند و به صورت تخصصی در زمینه عفاف و حجاب فعالیت می کنند.

عزیزی ضعف اعتقادی و داشته های دینی را از دلایل اصلی بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه دانست و گفت: امروز به دلیل عدم آموزش صحیح آموزه های دینی و احکام شرعی به ویژه در مدارس، دانش آموزان از ابتدا با بنیان اعتقادی قوی تربیت نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در اعتقادات دینی، ریشه بروز ناهنجاری های اجتماعی است

ضعف در اعتقادات دینی، ریشه بروز ناهنجاری های اجتماعی است