مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-23فناوري

همکاری برند مانتو شلوار اداری با شاتل


شاتل، برند محبوب خدمات اینترنتی کشور، با هدف ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، اقدام به همکاری با ماهپار، برند پیشرو در طراحی و تولید لباس فرم زنانه کرده است.

- شاتل با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص، سعی دارد تا خدمات اینترنت و تلفن باکیفیت و قابل اعتماد را به مشتریان خود ارائه دهد.

هدف شاتل این است که کیفیت محصولات و خدمات خود را ارتقا دهد تا بتواند تجربه ای لذت بخش و منحصربه فرد را برای کاربران خود فراهم کند.

معرفی برند ماهپار ماهپار یک فروشگاه اینترنتی و تولیدی پوشاک زنانه است که در سال 1385 با مدیریت جواد سلیمانی و با محوریت تولید لباس زنانه آغاز به کار کرد.

ماهپار ابتدا تنها درزمینه ی تولید مانتوهای مختلف فعال بود اما با گسترش کسب وکار توانست برای تولید سایر محصولات ازجمله مانتو شلوار، پالتو، بارانی و لباس های دیگر نیز سرمایه گذاری کند.

برخی از محصولات ماهپار عبارت اند از: - مانتو شلوار اداری با طرح های رسمی - پالتو زنانه با مدل های متنوع - بارانی با طرح های اسپورت و مجلسی ماهپار با داشتن طرح های مختلف و مناسب برای هر فصل، سلایق گوناگون را جذب خود کرده است.

ماهپار همچنین با دقت بالا در انتخاب مواد اولیه و کار با بالاترین استانداردهای کیفی، لباس های بادوام و زیبا را به مشتریان خود عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری برند مانتو شلوار اداری با شاتل

همکاری برند مانتو شلوار اداری با شاتل