مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-29بين الملل

منابع لیبیایی: دیدار المنقوش و کوهن با چراغ سبز نخست وزیر لیبی انجام شد


علی رغم برکناری وزیر خارجه لیبی توسط نخست وزیر دولت وحدت ملی این کشور درپی دیدار این وزیر با همتای صهیونیستی اش در ایتالیا، اما منابع مطلع از اطلاع شخص نخست وزیر از این دیدار پرده برداشته اند.

- علی رغم برکناری وزیر خارجه لیبی توسط نخست وزیر دولت وحدت ملی این کشور درپی دیدار این وزیر با همتای صهیونیستی اش در ایتالیا، اما منابع مطلع از اطلاع شخص نخست وزیر از این دیدار پرده برداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از دو مقام بلندپایه لیبیایی فاش کرد که دولت عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی از دیدار نجلاء المنقوش، وزیر خارجه این کشور با الی کوهن، همتای صهیونیستی اش در ایتالیا مطلع بوده است.

یکی از این مقامات که به دلیل حساسیت موضوع حاضر به افشای هویتش نشده است، درباره جزییات این خبر به آسوشیتدپرس گفته است که الدبیبه ماه میلادی گذشته در سفری که به رم داشت به این نشست چراغ سبز نشان داد و دفتر وی با هماهنگی نجلاء المنقوش این دیدار را ترتیب داد.

مقام لیبیایی دیگر نیز در این باره گزارش داد: دیدار المنقوش و کوهن دو ساعت طول کشید و وزیر خارجه لیبی به محض بازگشت به طرابلس، الدبیبه را در جریان جزییات آن قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع لیبیایی: دیدار المنقوش و کوهن با چراغ سبز نخست وزیر لیبی انجام شد

منابع لیبیایی: دیدار المنقوش و کوهن با چراغ سبز نخست وزیر لیبی انجام شد