مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-08سياسي

سیما ثابت کیست؟ ماجرای پیشنهاد غیر اخلاقی به سیما ثابت چیست؟


سیما ثابت با نام اصلی زهرا شهرکی مجری شبکه ایران اینترنشنال متولد 10 اردیبهشت 1358 در زاهدان بوده و 44 سال سن دارد او در رشته صنایع تحصیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ثابت در سال 1397 به شبکه ایران اینترنشنال پیوست و 15 سال در این شبکه به فعالیت پرداخت سیما ثابت از مجریان و خبرنگاران ضد انقلاب بوده که سال ها در شبکه ایران اینترنشنال علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغ و گزارش تهیه کرد.

سیما ثابت در شهریور 1402 اعلام کرد که به علت رعایت نشدن کرامت انسانی در شبکه ایران اینترنشنال تصمیم گرفته که از این شبکه استعفا بدهد و دیگر همکاری خود را قطع کند برخی از کاربران مدعی بودند که کارمندان و مدیران شبکه پیشنهادات غیر اخلاقی جنسی به او داده بودند و همین سبب شده بود که او از فعالیت در این شبکه دست بکشد.

سیما ثابت خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی چشم انداز در تلویزیون ضد انقلاب ایران اینترنشنال است که از سال 2018 به این شبکه ضد انقلاب پیوسته و پیش از این اجرای بخش های خبری و برخی برنامه های ویژه را در شبکه ایران اینترنشنال به عهده داشته است.

سیما ثابت کیست زهرا شهرکی معروف به سیما ثابت در اقوام بزرگ شهرکی در سیستان دیده به جهان گشوده است و در سال 1376 هنگامی که 18 سال سن داشته با پذیرفته شدن در کنکور به دانشگاه مشهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیما ثابت کیست؟ ماجرای پیشنهاد غیر اخلاقی به سیما ثابت چیست؟

سیما ثابت کیست؟ ماجرای پیشنهاد غیر اخلاقی به سیما ثابت چیست؟