مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-15اجتماعي

نقاط مختلف کشور در انتظار باد، باران و کاهش دما


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران و کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود همچنین بعد از ظهر امروز (24 شهریور) در جنوب فارس و غرب هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق انتظار می رود.

وی افزود: یکشنبه (26 شهریور) با نفوذ مجدد جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر، بارش همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل شمالی آغاز می شود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (27 شهریور) در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود همچنین در دامنه های جنوبی البرز ابرناکی، وزش باد گاهی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط مختلف کشور در انتظار باد، باران و کاهش دما

نقاط مختلف کشور در انتظار باد، باران و کاهش دما