مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 21:402023-09-13سياسي

بسیج مسؤولان قضایی سمنان برای خدمت رسانی به زائران رضوی


رییس کل دادگستری استان سمنان بر بسیج مسؤولان قضایی برای تسهیل در خدمت رسانی قضایی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش روی که زائران بسیاری جهت اقامه عزای پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به شهر مقدس مشهد سفر می کنند، به مسؤولان قضایی سراسر استان دستور داد تمامی مراجع قضایی در این ایام به صورت کشیک فعال و با بسیج امکانات رفاهی به مسافران خدمت رسانی کنند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگذار پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: استان پهناور سمنان به لحاظ همجواری با استان خراسان رضوی سالانه توفیق خدمت رسانی به زائرانی که قصد تشرف به حرم حضرت امام رضا (ع) و سفر به شهر مقدس مشهد را دارند، کسب می کند.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در همین راستا و با توجه به تعطیلات پیش روی به مسؤولان قضایی سراسر استان دستور داده ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی مسافران و زائرانی که قصد تردد از این استان را دارند؛ چنانچه مشکلات قضایی برای هریک از آنان به وجود آمد، علاوه بر اینکه شعب کشیک باید با حضور کارکنان قضایی و اداری فعال باشد، با همکاری نهادهای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مسؤولان قضایی سمنان برای خدمت رسانی به زائران رضوی

بسیج مسؤولان قضایی سمنان برای خدمت رسانی به زائران رضوی