مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-10پزشكي

افزایش قدرت باروری مردان در مرکز درمان ناباروری جهادانشگاهی آذربایجان شرقی


مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از فعال بودن واحد تخصصی سلامت جنسی مردان با ارائه خدمات متنوع در این مرکز و استفاده از روش های نوین برای افزایش قدرت باروری مردان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از فعال بودن واحد تخصصی سلامت جنسی مردان با ارائه خدمات متنوع در این مرکز و استفاده از روش های نوین برای افزایش قدرت باروری مردان خبرداد.

دکتر صغری حسینی اقدم، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان، جزو مراکز پیشرو در ارائه خدمات درمان ناباروری، ژنتیک و تشخیص بیماری های ژنتیکی قبل از تولد بوده و درصد موفقیت درمان ناباروری در این مرکز با استانداردهای جهانی برابری می کند.

وی با اشاره به وجود بخش های جنین شناسی، مامایی، درمان ناباروری، آندرولوژی(ناباروری مردان)، اورولوژی، سلول درمانی و ایمنی تراپی در این مرکز اظهار کرد: واحد تخصصی سلامت جنسی مردان با بهره گیری از فوق تخصص آندرولوژی ( ناباروری مردان) در این مرکز فعالیت دارد تا به افرادی که به خاطر مشکلات مردانه از فرزندآوری محروم هستند، کمک کنیم تا صاحب اولاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت باروری مردان در مرکز درمان ناباروری جهادانشگاهی آذربایجان شرقی

افزایش قدرت باروری مردان در مرکز درمان ناباروری جهادانشگاهی آذربایجان شرقی