مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 00:452023-09-01اجتماعي

مراجعه 12 هزار زائر به هلال احمر گلستان در مسیر نجف به کربلا


مسئول درمانگاه شهید صلح جمعیت هلال احمر گلستان مستقر در عمود 1120 مسیر نجف به کربلا از مراجعه بیش از 12 هزار زائر اربعین به این درمانگاه خبر داد.

- ایسنا/گلستان مسئول درمانگاه شهید صلح جمعیت هلال احمر گلستان مستقر در عمود 1120 مسیر نجف به کربلا از مراجعه بیش از 12 هزار زائر اربعین به این درمانگاه خبر داد.

دکتر حمید استیری شامگاه جمعه 10 شهریور ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح خدمات درمانگاه شهید صلح جمعیت هلال احمر گلستان مستقر در عمود 1120 در مسیر نجف به کربلا پرداخت و اظهار کرد: از پنجم شهریور تا به حال، بیش از 12 هزار نفر از زائرین اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) از خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی این درمانگاه بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه خدمات در این درمانگاه توسط 64 نفر اعم از پزشک، پیراپزشک، عوامل پشتیانی و اجرایی از استان گلستان ارائه می شود، ادامه داد: این درمانگاه با توجه به اینکه در 15 کیلومتری کربلا قرار دارد در روزهای منتهی به اربعین حسینی بر تعداد مراجعین آن افزوده می شود.

مسئول درمانگاه شهید صلح هلال احمر گلستان مستقر در عمود 1120 مسیر نجف به کربلا با تأکید بر اینکه با نزدیک شدن به روز اربعین، روزانه بیش از 2 هزار نفر زائر از خدمات درمانگاه بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه زائرین بخش اعظمی از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 12 هزار زائر به هلال احمر گلستان در مسیر نجف به کربلا

مراجعه 12 هزار زائر به هلال احمر گلستان در مسیر نجف به کربلا