مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-13سياسي

فرمانداری فیروزکوه برگزیده استان تهران شد


در جشنواره شهید رجایی سال 1402 ، فرمانداری شهرستان فیروزکوه به عنوان فرمانداری برگزیده استان تهران انتخاب و از محمد حیدری منش به عنوان فرماندار نمونه استان تهران با حضور استاندار تهران تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در جشنواره شهید رجایی سال 1402 که در سالن همایش خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، فرمانداری شهرستان فیروزکوه به عنوان فرمانداری برگزیده استان تهران انتخاب و از محمد حیدری منش به عنوان فرماندار نمونه استان تهران با حضور استاندار تهران تجلیل شد.

علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در خصوص شیوه ارزیابی گفت: ارزیابی عملکرد 68 دستگاه اجرایی استان تهران در دو محور عمومی و اختصاصی صورت گرفت که در شاخص های اختصاصی، اهداف پیش بینی شده و عملکرد دستگاه اجرایی در قلمرو وظایف اصلی و در شاخص های عمومی نیز کارکرد دستگاه های اجرای در سه محور اصلی شامل: رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی ، بهره وری و تعالی سازمانی و عدالت مبتنی بر 16 شاخص و 42 سنجه، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه های اجرایی در گروه های شش گانه ارزیابی شامل؛ زیربنایی و توسعه زیرساخت ، تولیدی و خدماتی ، فرهنگی، علمی و آموزشی ، سلامت و رفاه اجتماعی ، عمومی، امنیتی و قضایی و اقتصادی و مالی تقسیم بندی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری فیروزکوه برگزیده استان تهران شد

فرمانداری فیروزکوه برگزیده استان تهران شد