مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:002023-08-24بين الملل

هشدار ائتلاف فتح درباره فتنه انگیزی آمریکا علیه دولت عراق


عضو جریان پارلمانی فتح عراق در سخنانی با افشای اهداف پشت پرده آمریکا در عراق به دولت السودانی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عضو ارشد ائتلاف پارلمانی فتح عراق روز پنجشنبه با انتقاد از اقدامات خزنده اخیر مقامات آمریکایی به همراه سفیر آمریکا در عراق، از دولت عراق خواستار پاسخگو کردن اقدامات مشکوک این کشور در استان های غربی عراق شد.

وبگاه خبری المعلومه گزارش داد که علی الفتلاوی از سران ائتلاف فتح عراق در گفت وگو با این رسانه خبری با اشاره به شیطنت های اخیر مقامات آمریکایی در مناطق مرزی همجوار عراق و سوریه، به تشریح اهداف واشنگتن به سرکردگی الینا رومانسکی ، سفیر آمریکا در عراق پرداخت.

نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق با بیان اینکه مردم عراق هرگز با افکار مخرب و توطئه های پلید واشنگتن در عراق فریب نخواهند خورد، گفت: واشنگتن هم اکنون در حال بسیج بازمانده های حزب بعث، هدایت مزدوران خود در سفارتخانه های خارجی و انتشار دوباره نیروهای ستون پنجم خود در صفوف مردم با هدف ترویج افکار پوسیده بعثی دوران صدام معدوم و هدف قرار دادن دولت کنونی است.

الفتلاوی با ابراز نگرانی از دسیسه ها و اقدامات مشکوک اخیر کارگزاران کاخ سفید در عراق از دولت السودانی خواست نسبت به تحرکات اخیر عوامل آمریکایی در غرب عراق بی تفاوت نباشد و خواستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ائتلاف فتح درباره فتنه انگیزی آمریکا علیه دولت عراق

هشدار ائتلاف فتح درباره فتنه انگیزی آمریکا علیه دولت عراق