مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-08سياسي

سفری از جنس عشق/ از باب الرضا تا کربلا با زائر پیاده حسین (ع)


سفری از جنس عشق از مبدا بجنورد به مقصد حرم شاه نجف و سپس بین الحرمین آغاز شد؛ مسیری با جلوه های ویژه که در هیچ نقطه از جهان دیده نخواهد شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: جمعه شب با دعای خیر مادری بدرقه شدیم، مادری که فرزندش هم سن و سال ما بود اما نه خودش تا کنون به کربلا مشرف شده بود و نه فرزند شهیدش.

مادر شهید احمدی چند عکس چاپ شده پسرش را که برایمان هدیه آورده بود، دستم داد و گفت از شما می خواهم در مسیر پیاده روی کربلا حتماً به یاد محمدمهدی من هم باشید.

بعد از قرائت فاتحه بر سر مزار شهید گمنام دانشکده سوار اتوبوس ها شدیم و به لطف راننده خوش قول مان که با چند ساعت تأخیر خودش را رسانده بود، اکثر خانواده ها با فرزندشان خداحافظی کرده و رفته بودند اما تک و توک بودند مادرانی که از پشت شیشه های اتوبوس حمد و آیت الکرسی می خواندند.

تاریکی شب شاید استتار خوبی برای چشم های اشک آلود بود اما صداها آنچه ته دل ها می گذشت را لو می دادند.

بچه های رسانه پای اتوبوس مشغول مصاحبه گرفتن بودند و دیدم که در لحظه آخر زوم می کردند روی عکس شهید محمدمهدی احمدی که جلوی اتوبوس چسبانده بودیم.

آغاز حرکت به سمت دیار عشق کاروان دانشجویی مع امام منصور حرکت خود را به سمت مهران شروع کرد جدی جدی از آن لحظه به بعد زائر کربلا حساب می شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری از جنس عشق/ از باب الرضا تا کربلا با زائر پیاده حسین (ع)

سفری از جنس عشق/ از باب الرضا تا کربلا با زائر پیاده حسین (ع)