مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-23سياسي

افزایش 4 پرواز فوق العاده کرمان – عتبات/ ساماندهی اتباع خارجی را دنبال می کنیم


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در حمل و نقل زائران اربعین، تعداد پروازهای فوق العاده کرمان افزایش یافته و 10 پرواز در ایام اربعین داریم که در تاریخ چهارم، - ایسنا/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در حمل و نقل زائران اربعین، تعداد پروازهای فوق العاده کرمان افزایش یافته و 10 پرواز در ایام اربعین داریم که در تاریخ چهارم، 11 و 18 شهریورماه پرواز کرمان - نجف و سوم 10 و 17 شهریورماه جاری پرواز کرمان - بغداد را داریم و در تاریخ ششم، 11، 14 و 18 شهریور، پرواز کرمان بغداد با پیگیری های استاندار اضافه شده است.

رحمان جلالی امروز اول شهریورماه در نشست خبری استاندار به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: 1249 نفر برای رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم از استان کرمان پیش ثبت نام خود را در مهلت یک هفته ای، انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد مربوط به حوزه انتخابیه کرمان و راور و بعد از آن مربوط به رفسنجان و انار است، افزود: 14 نفر از افرادی که پیش ثبت نام انجام دادند، مشمول ماده 29 بودند، یعنی مدیرانی که از سمت خود استعفا کردند.

جلالی با اشاره به اینکه با توجه به ثبت نام ها، رقابت خیلی خوبی برای انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: سامانه مربوط به پیش ثبت نام اطلاعات مربوط به تعداد و تفکیک جنسیت ثبت نامی ها را به ما داده و ما درباره اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 پرواز فوق العاده کرمان – عتبات/ ساماندهی اتباع خارجی را دنبال می کنیم

افزایش 4 پرواز فوق العاده کرمان – عتبات/ ساماندهی اتباع خارجی را دنبال می کنیم