مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-23فرهنگي

انتقاد یک بازیگر به معضل اینفلوئنسرها


نگاهی به اکسپلور اینستاگرام بیندازید، فاجعه است! همه روانشناس، دکتر و متخصص حوزه های گوناگون شده اند! - شاهد احمدلو بازیگر، نویسنده، مدرس و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه توانا با اشاره به فعالیت های برخی افراد معروف مجازی گفت: متاسفانه رفتار ها و حرف های پوشالی زیادی در برخی از شبکه های اجتماعی دیده می شود که اتفاقا من در فیلم مورچه خوار به این موضوع پرداخته بودم.

وی افزود: برخی را میبینم که برای کسب قدرت یا ثروت با ترفند های گوناگون و موضوعات پوچ، اذهان عمومی را در شبکه های اجتماعی تحت الشعاع قرار می دهند؛ این یک معضل است که تعداد زیادی از مردم اینگونه افراد را دنبال می کنند و برای آن ها ارزش قائل می شوند.

  این بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با راهکار مواجهه با این معضل تصریح کرد: تمام راهکارها به ذات، تفکر و روحیه خود ما بر می گردد؛ این ما هستیم که افراد ارزشمند را رها کرده و آدم های بی ارزش را بزرگ کرده و از آن ها بت های پوشالی می سازیم.

احمدلو ادامه داد: نگاهی به اکسپلور اینستاگرام بیندازید، فاجعه است! همه روانشناس، دکتر و متخصص حوزه های گوناگون شده اند.

اگر این همه متخصص داریم پس این مشکلات چیست؟! وی با بیان اینکه نباید افراد بی ارزش را معروف کنیم گفت: چنین افرادی تاثیرات مخرب بر روح و روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک بازیگر به معضل اینفلوئنسرها

انتقاد یک بازیگر به معضل اینفلوئنسرها