مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-23سياسي

حسین رفیعی با برنامه «مثل مصطفی» به شبکه دو می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی «مثل مصطفی» ضمن پرداختن به جنبه های زندگی فردی و عمومی شهید مصطفی صدرزاده، با دعوت از نزدیکان این شهید بزرگوار و گفتگو با آنان، - برنامه تلویزیونی مثل مصطفی از جدیدترین تولیدات مرکز بسیج صدا و سیماست که با اجرای حسین رفیعی روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی مثل مصطفی ضمن پرداختن به جنبه های زندگی فردی و عمومی شهید مصطفی صدرزاده، با دعوت از نزدیکان این شهید بزرگوار و گفتگو با آنان، به شناخت بیشتر این شهید بزرگوار خواهد پرداخت.

سیدمصطفی صدرزاده متولد 19 شهریور 1365 در شهرستان شوشتر استان خوزستان، از فعالان مسجد و پایگاه بسیج بود و به عنوان مربی حلقه های صالحین و مدرس در اردو های عقیدتی و فرهنگی فعالیت داشت.

او سال 1387 وارد حوزه شد و حدود چهار سال درحوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تهران درس خواند و پس از آن در رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به تحصیل خود ادامه داد.

این جوان مدافع حرم و حریم بارگاه حضرت زینب (س)، پس از حمله تکفیری ها و داعش در سال 1392 راهی سوریه شد و با وجود مجروحیت، دست از امر به معروف و نهی از منکر برنداشت و مقاومت در برابر ظلم را سرلوحه کار خود قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین رفیعی با برنامه «مثل مصطفی» به شبکه دو می آید

حسین رفیعی با برنامه «مثل مصطفی» به شبکه دو می آید