مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-09سياسي

تلاش دشمن برای ایجاد احساس ناامنی در مردم منطقه


شرایط فضای مجازی نشان می دهد که دشمن حرکتی را شروع کرده که احساس ناامنی در منطقه به وجود آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش سران طوایف، مولوی ها و فرماندهان دسته های رزمی منطقه جنوب شرق گفت: شرایط فضای مجازی نشان می دهد که دشمن حرکتی را شروع کرده که احساس ناامنی در منطقه به وجود آید.

که این احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است، زیرا که مردم و افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند، احساس ناامنی کنند و منطقه را ترک نمایند.

سردار پاکپور افزود: از ابتدای سال تاکنون شاهد برخی از تحرکات در منطقه بوده ایم به طوری که تمام عناصر ضدانقلاب، منافقین و حتی پ.

ک.

ک و گروه های تجزیه طلب که در جغرافیای دیگری از کشور فعالیت دارند، به دنبال این هستند که این منطقه را ناامن نشان دهند چون نظام دارد در این منطقه جهت توسعه استان تلاش می کند و برنامه های دولت در این استان نشان دهنده این موضوع می باشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به سران طوایف اظهار داشت: نگذاریم که این دور پرشتاب خدمت رسانی دولت سرعتش کم شود و یا قطع گردد.

ما که در این منطقه ساکن هستیم مسئول تأمین امنیت اینجا خواهیم بود و شما بزرگان این استان هستید و می توانید خیلی تأثیر گذار باشید و از بروز خیلی از اتفاقات جلوگیری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای ایجاد احساس ناامنی در مردم منطقه

تلاش دشمن برای ایجاد احساس ناامنی در مردم منطقه