مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-23سياسي

خبرنگاران ارتقادهنده فرهنگ جامعه هستند


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران ارتقادهنده فرهنگ جامعه هستند، گفت: جامعه بدون فعالیت خبرنگاران با کاستی های فراوان مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا علی پناه ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: جوهره کار خبرنگاری عشق است و اگر عشق نباشد فعالیت ها به ثمر نمی نشیند.

وی، آگاهی بخشی جامعه از رسالت های واقعی رسانه ها برشمرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان هدایت کننده، جهت دهنده و آگاهی بخش جامعه هستند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران ارتقا دهنده فرهنگ جامعه هستند، گفت: جامعه بدون فعالیت خبرنگاران با کاستی های فراوان مواجه می شود.

انتقاد از بلاتکلیفی مسکن خبرنگاران گیلان میلاد ابراهیمی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در این همایش، اظهار کرد: خبرنگاران حرف های تکراری را بارها و بارها تکرار می کنند و مشکلاتشان لاینحل باقی مانده است.

وی با انتقاد از بلاتکلیفی طرح ملی مسکن برای خبرنگاران، افزود: با توجه به وعده های داده شده برای حل مسئله مسکن خبرنگاران گیلان، هیچ اقدامی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران ارتقادهنده فرهنگ جامعه هستند

خبرنگاران ارتقادهنده فرهنگ جامعه هستند