مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-08سياسي

حماسه اربعین جهانی شده و جهانی تر نیز خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: اگر کاری در دنیا برای آخرت و رضایت خداوند باشد، آن کار باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به حماسه عظیم اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: میلیون ها انسان عاشق و دلباخته از سراسر عالم پیاده به سمت کربلا عازم شدند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه کدام مکتب می تواند این چنین حماسه عظیمی را خلق کند، گفت: حماسه اربعین جهانی شده و جهانی تر نیز خواهد شد.

شمسی فر بیان داشت: اگرچه دشمنان با عقل ناقص خود و با بکارگیری ظرفیت رسانه ها، درصدد تضعیف حماسه عظیم اربعین بوده و هستند، اما روزی خواهد رسید که اربعین همه عالم را خواهد گرفت و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) می شود.

وی با اشاره به مناسبت امروز 17 شهریور مبنی بر سالروز قتل عام قیام مردم در میدان شهدا توسط رژیم ظالم و سفاک پهلوی، تصریح کرد: تاریخ پر است از جنایت حاکمان ظالمی همچون رضاخان و خاندان پهلوی و عقب ماندگی هایی که در اغلب حوزه ها به دلیل بی کفایتی این حاکمان به ملت ایران تحمیل شد.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه سه شنبه 21 شهریور روز سینما است، افزود: جهان کفر با رسانه های خود ارزش ها را زیر سوال برده و دین را تضعیف می کند، این نشان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه اربعین جهانی شده و جهانی تر نیز خواهد شد

حماسه اربعین جهانی شده و جهانی تر نیز خواهد شد