مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-25اجتماعي

از تردد 200 هزار نفری از مرزهای خوزستان تا ارائه خدمات درمانی به 518 زائر


تا کنون بیش از 236 هزار زائر از مرزهای خوزستان عازم شرکت در همایش بزرگ اربعین شدند که مسؤولان پیش بینی می کنند این رقم به دو میلیون نفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پرچم های سبز و سرخِ السلام علیک یا اباعبدالله زینت بخشِ طریق الحسین اند و زائران با اشتیاق وصال سیدالشهدا در دل، گرمای تف دیده ی شهریورماه خوزستان را به جان می خرند و تا دیده را به تربت کربلا جلا ندهند، آرام نمی گیرند.

هر چه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم، ازدحام عاشقان امام حسین (ع) در مرز های شلمچه و چذابه که دو گذرگاه مرزی میان کشورهای ایران و عراق است، شدت می یابد.

به گفته ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان، از ابتدای ماه صفر و شروع رسمی حرکت زائران تاکنون، بیش از 150 هزار نفر از طریق مرزهای خوزستان راهی زیارت عتبات عالیات شدند که از این تعداد 120 هزار زائر از مرز شلمچه و 30 هزار نفر از مرز چذابه عبور کردند.

طی روزهای گذشته نیز بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین حسینی با مشارکت ده ها هزار نفر از اهالی مناطق ملاشیه و کوی علوی و با شعار حیاتنا الحسین به مشایه اربعین پیوست تا از سمت مرز چذابه وارد سرزمین های مقدس عراق شود.

     پیش بینی تردد دو میلیون زائر از مرزهای خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان با بیان اینکه آمار تردد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تردد 200 هزار نفری از مرزهای خوزستان تا ارائه خدمات درمانی به 518 زائر

از تردد 200 هزار نفری از مرزهای خوزستان تا ارائه خدمات درمانی به 518 زائر