مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:212023-09-09سياسي

روایت خبرنگار بوشهری از سوی دیار عاشقان+عکس


خبرگزاری فارس - بوشهر، محمدرضا تنو: سفر به کربلا نوشتن ندارد، فقط دیدن دارد، برای نوشتن درباره سفر به کربلا باید قلم را به دل داد نه به دست، چراکه سخنی که از جان بر آید، بی گمان بردل نشیند.

  فراهم آوردن مقدمات سفر کربلا دست هیچ کسی به جز صاحبخانه نیست، او که میهمانش را بطلبد همه زمین و زمان را بهم می دوزد و می بندد و می سازد تا خوانده شده را به محل خواهان بکشاند.

وقتی که صاحبخانه اجازه تشرف میهمان را می دهد، زمین و زمان دست به دست هم می دهند تا موانع از سر راه برداشته شده و میهمان گام در راه میهمانی بردارد.

  سوی دیار عاشقان اولین سفرم نمونه عینی و ملموس یک دعوت عاشقانه بود چرا که قبل از آغاز سفر هیچ وسیله ای برای رفتن پیدا نمی شد تا جایی که ناامید از همه درهای بسته شده، فقط از خود صاحبخانه درخواست کردم که اگر لایق دیدارم خود موانع را بردارد، تماس گرفتم با ترمینال و بلیط تهیه کردم چون وسایل زیادی به همراه داشتم دوربین، لپ تاپ و.

برای تصویربرداری از مواکب و زائر ایرانی گفتم یا امام حسین که بعد از 20 دقیقه از همکاران و خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر تلفنم زنگ خورد گویا حاج رحمان راهی کربلا بود و اینجا بود بزرگی امام حسین(ع) را فهمیدم و ما به سمت شلمچه بدون هیچ مشکلی و در بهترین ساعت ممکن فراهم آمد و با توکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خبرنگار بوشهری از سوی دیار عاشقان+عکس

روایت خبرنگار بوشهری از سوی دیار عاشقان+عکس